نی نینی نی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

کنجد

سلام مامان! سلام کنجد من!

1390/3/3 15:45
نویسنده : سارا وزیریان
1,811 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم! سلام کنجدم!

اول بگذار بهت بگم چرا اسم وبلاگ رو کنجد گذاشتم. تو الان 6 هفتته، یعنی 6 هفته است که تو شکم مامانی ! و من هفته پیش خبر دار شدم. من و بابا خیلی خوشحال شدیمniniweblog.comبعد من رفتم تو اینترنت و کلی مطلب خوندم. اونجا نوشته بود تو به اندازه یک کنجدی و از اون موقع من نمیتونم قربون صدقه کنجدم نرم! niniweblog.com  امروز به بابا میگم که برات یک وب لاگ درست کردم و اگر اون فرصت کنه و اینجا چیز بنویسه، خیلی خیلی بهتر از من مینویسه.

امیدوارم صحیح و سالم دنیا بیای و من بتونم همه کاری بکنم که این دنیا برات جای مهربونتری باشه.

راستی تو این هفته قلبت شروع به زدن کرده. با قلب پاکت برای بابا بزرگ دعا کن. دعا کن هیچیش نباشه.

قربانتقلب

مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عسل
21 اردیبهشت 90 14:30
مبارکه


ممنون!
مامان سید ابوالفضل
21 اردیبهشت 90 15:43
عزیزم مبارکه انشالله به سلامتی


منا
3 خرداد 90 12:00
راستی چه قدر مطالبمو شبیه همه کنجد و....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کنجد می باشد