نی نینی نی، تا این لحظه: 13 سال و 14 روز سن داره

کنجد

روز پدر مبارک!

1390/3/29 15:37
نویسنده : سارا وزیریان
876 بازدید
اشتراک گذاری

Some one has said :Dad, you're someone to look up to no matter how tall I've grown... and your dad is definetly so

                                  

 دیروز روز پدر بود. اولین سالی که بابا هم به جمع باباها پیوسته! بابای شما دیروز تا لنگ ظهر خوابید...مثل همیشه...عیبی نداره چون فکرکنم وقتی تو دنیا بیای دیگه نتونه به این راحتی ها بخوابه!!

دیروز ظهر رفتیم خونه بابای من. بنده خدا یک چلو مرغ عالی درست کرده بود و بابات هم میگفت که من باید ازش یاد بگیرم! تا نزدیکهای ساعت 7 اونجا بودیم. البته میخواستیم زودتر بریم خونه بابا بزرگ دیگت که به دلیل خراب کاری مامان یعنی بنده به تعویق افتاد ، آخه دیدم یه دو سه تا لک روی دامنمه و خواستم با هنر نمایی کامل اون قسمت از دامن رو بکنم داخل یک استکان آب جوش تا تمیز بشه، قبلا از این کارها کرده بودم!! اما لحظه آخر فکر کردم چطوره یکمی وایتکس هم توش بریزم....بقیه اش هم که معلومه!!! هیچی دیگه شانس آوردم بابات رفته بود یه چرتی بزنه... سریع برگشتم خونه و لباس عوض کردم!

این روزها خاله نگین هم در حال عزاداری به خاطره امتحانات پایان ترمشه!! الان هم خونه ماست و با چشمی گریان و حال و وضعی نالان در حال خواندن "تجزیه دستگاهیه " !!

بعد رفتیم خونه بابا بزرگ و مامان بزرگ پدری... طبق معمول همه جمع بودن منهای عموت که رفته بود خونه پدر زنش (!!) عمه محبوبه و ندا و مهیا از قبل بودن بعد هم که زهرا اومد و آخر هم عمه معصوم که با دوستش بیرون قرار داشت در حال غر غر کردن راجع به ترافیک سر رسید... امید وارم حال و حوصله بیرون رفتنت به این عمت بره و نه به بابات!

بابات دیروز کلی تحویل گرفته شد..بابای من به مناسبت اولین سال پدر شدنش یک سکه بهش کادو داد که بابات هی میخواست قبول نکنه! بابای خودش هم به همون دلیل همیشگی مثل همیشه 22 هزار تومان بهش کادو داد. هر دوشون روی پاکت به رسم یاد بود دعایی نوشه بودن که برات اسکن کردم تا همیشه داشته باشی!

خوب عزیزم دیگه مامان باید بره...

راستی چند روز پیشها رفتیم یه دکتر دیگه رو هم دیدیم ، خیلی خانم دکتر با سوادییه ، خانم دکتر سونو و یک سری آزمایش نوشته، فکر کنم کم کم میشه فهمید نی نی من یک آقا پسر ماهه یا یک دختر خانم خوشگل!

قربانت! بوس!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کنجد می باشد