نی نینی نی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

کنجد

6 تیر تولد بابا

1390/4/16 22:49
نویسنده : سارا وزیریان
918 بازدید
اشتراک گذاری

٦ تیر تولد بابا بود، همون روز ساعت 4 هم من وقت سونو برای  "ان تی سکرینینگ" داشتم تازه صبح هم باید میرفتم فوق تخصص غدد... از قسمت سونوگرافی خواهش کردم  همون صبح کارم رو انجام بدن ولی خانمه گفت دکتر تازه ساعت 3:30 میاد.... آخه میخواستم برم کادوی بابا رو بخرم و کلی کار داشتم (از سر کار مرخصی گرفته بودم)

به هر حال... بعد از دکتر غدد رفتم دنبال کادوی بابا که قرار بود یه کیف چرم بخصوص و یک کیف کمری باشه... چقدر هوا گرم بود از حال رفتم آخرش هم پیدا نشد که نشد.

ولی شب رفتیم موفتار و دوتا استیک خیلی خوشمزه زدیم تو رگ! اگه بدونی چقدر خواهش و تمنا کردم تا بابات راضی شد! حالا خوبه من دعوتش کرده بودم! 

 

    any ways Happy Birthday to baba!  niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کنجد می باشد