نی نینی نی، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

کنجد

بدون عنوان

1390/4/22 17:28
نویسنده : سارا وزیریان
636 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ژیگرم!!

خب من فردا وقت دکتر دارم و دیگه امیدوارم بفهمم تو شیطون بلا چی هستی!

برات نگفتم آخرین باری که با بابات رفتیم برای ان تی اسکرینینگ چی شد. بابا کلی از دیدنت زوق کرده بود

niniweblog.com

و دایم لبخند میزد! بعد هم همزمان که دکتر کار میکرد بابات گفت "این کره خر به من رفته ! هم دماغش و هم گوشاش که بله!!!" من اول فکر کردم شوخی میکنه اما هیچ شوخی درکار نبود!!!! خنده

تو هم که همچین خوابیده بودی که گور بابای دنیا!!! بعد دکتر یکم پروب رو تکون داد و تو پریدی!!! قربونش برم!

چند روز پیش هم با بابایی و خاله نگین رفتیم خیابون بهار و یه عالمه چیز دیدیم یک ست شامپو ، لوسیون، بابل بات ..."مادر کیر"  هم خریدیم به عنوان اولین خرید. ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سید ابوالفضل
6 مرداد 90 4:22
مامان سید ابوالفضل
14 مرداد 90 18:48
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کنجد می باشد