نی نینی نی، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

کنجد

! Hyperstar Adventure

1390/6/21 16:07
نویسنده : سارا وزیریان
880 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با بابابی، خاله نگین و خانم یزدانی رفتیم هایپر استار و اونجا کلی لباس نی نی خریدیم. میخواهم به یه چیزه خنده دار اعتراف کنم: من نمیدونستم نی نی ها  روی 10 کیلو پوشکشون شورت هم میپوشن !زبان دیروز خانم یزدانی یادم داد! بعد من کلی شورت نی نی خریدم اما یک احساسی بهم میگفت که یک اشکالی وجود داره ....متفکروقتی اومدم خونه به عمه معصوم زنگ زدم همینجوری حال و احوال کنم چون بابا خلخال و مامانی رفتن دوتایی شمال(!) گفتم به عمت بگم تنها نمونه... خلاصه تو حرف حرفها متوجه شدم که بعله برای نی نی ها مدلش فرق داره و بهش میگن "مدل عینکی"!!niniweblog.com

 

پس همه اونهایی که خریدم به درد نمیخورن!!

خلاصه عزیزم این هم از معایب داشتن مامان بی تجربه است!

niniweblog.com

اما خبر خوب اینکه عمو بابک که از کاردیف اومده چند تکه لباس mothercare رو که سفارش دادم آورده! دست عمو و خاله ماهرخ درد نکنه!

بووووووووووووووووسniniweblog.com

 

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نفیسه
22 شهریور 90 1:07
سلام سارا جون نگران نباش حالا اینقدر چیزا هست که بعد میفهمی اصلا کارایی برای کوچولوت ندارن.این خاصییت ماماناست همه چیزای خوشگل رو واسه بچه هاشون می پسندن چه بدرد بخور باشه چه نباشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کنجد می باشد